=======

شناخت و آشنایی با اندازه و ابعاد اسپیس فریم

اسپیس فریم‌ها در ساخت غرفه های نمایشی نقش بسیار مهم و کاربردی را ایفا می کند. از این‌رو با توجه به جایگاهی که امروزه این نوع سازه دارد بهتر است قبل از خرید و انتخاب اسپیس فریم به ابعاد آن توجه بسیاری داشته باشید. بهتر است بدانید که اندازه اسپیس فریم با توجه به نوع استفاده مشخص و تعیین می گردد. در واقع انواع اسپیس فریم نمایشگاهی توسط کارشناسان به گونه ای برآورد می شود که با اتصال این قطعات به یکدیگر به وسیله بست به توان اندازه های ایده آل و استاندارد را در سازه ها خلق نمود.

ابعاد اسپیس فریم کمتر از یک متر ابعاد اسپیس فریم یک متر بالا ابعاد اسپیس فریم دو متر بالا ابعاد اسپیس فریم سه متر بالا ابعاد اسپیس فریم چهار متر
اسپیس فریم ۱۵ سانتی اسپیس فریم ۱ متری اسپیس فریم ۲ متری اسپیس فریم ۳ متری اسپیس فریم ۴ متری
اسپیس فریم ۳۰ سانتی اسپیس فریم ۱٫۳۳ متری اسپیس فریم ۲٫۳۳ متری اسپیس فریم ۳٫۳۳ متری
اسپیس فریم ۳۳ سانتی اسپیس فریم ۱.۵۰ متری اسپیس فریم ۲٫۵۰ متری اسپیس فریم ۳.۵۰ متری ……………
اسپیس فریم ۵۰ سانتی اسپیس فریم ۱٫۶۶ متری اسپیس فریم ۲٫۶۶ متری اسپیس فریم ۳٫۶۶ متری ……………
اسپیس فریم ۶۶ سانتی اسپیس فریم ۱٫۷ متری اسپیس فریم ۲٫۷ متری اسپیس فریم ۳٫۷ متری ……………
اسپیس فریم ۷۰ سانتی …………… …………… …………… ……………

 

آشنایی با ساختار اسپیس فریم

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که از سازه اسپیس فریم جهت تجهیز غرفه های نمایشگاهی و قاب های بنر استفاده می شود. همچنین یکی از مواردی که باعث بالا رفتن استقامت اسپیس فریم می شود نوع ساخت آن است. از این جهت بهتر است از نوع مناسب، مقاوم انتخاب و خریداری گردد. بد نیست بدانید که در اسپیس فریم از یک نوع جوش به نام co2  استفاده شده و از مفتول به عنوان خاموت در ساختار آن استفاده می شود. مسوار وسط این نوع سازه با ضخامت ۵ میلی متر و معمولا به دو شکل زیگزاگی و z  می باشد. همچنین اندازه مقطع اسپیس فریم برابر با   ۱۵*۱۵ است. لازم به ذکر است که این اندازه استاندارد و مناسب جهت استفاده می باشد.

ابعاد اسپیس 15 سانتی متر

از طرفی در بازار آبکاری این نوع سازه به رنگ نقره ای می باشد. در واقع این نوع آبکاری به نوعی باعث مقاومت اسپیس فریم نمایشگاهی می شود. شاید ذکر این موضوع خارج از لطف نباشد که اسپیس فریم با داربست دارای تفاوت های بسیار زیادی است. به طوری که اسپیس فریم معمولا دارای شکل های هندسی منظمی بوده که زیبایی و جلوه خاصی را در پروژه های اجرایی به وجود می آورد. اما این در حالی است که داربست دارای هیچ شکل هندسی نبوده و تنها یک لوله ضخیم می باشد. همچنین بد نیست بدانید که سازه های نمایشگاهی امروزه در دو نوع منحنی و صاف تولید و به بازار عرضه می شوند.

 اسپیس فریم‌ها در هر دو نوع مختلف و متنوع است. لازم به ذکر است که در هر دو نوع اسپیس فریم اصول و استاندارد های ساخت و خصوصیات استقامتی و ساختاری به بهترین شکل رعایت شده است. همچنین در انواع مختلف اسپیس فریم یکسری مربع ها جوش شده که نقش نگهدارنده را ایفا می کنند و معمولا در هر اندازه از سازه با فاصله مشخصی جوش می شوند.

ابعاد اسپیس فریم 30 سانتی

آشنایی با ابعاد اسپیس فریم

امروزه اسپیس فریم در سایزهای مختلف و متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. در واقع تولید سایزهای مختلف اسپیس فریم باعث می شود افراد در ساخت غرفه های نمایشگاهی از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار باشند. در واقع این نوع سازه ها براساس مصارف مختلف و به صورت استاندارد تولید و روانه بازار می شوند. همچنین در برخی موارد نوع اسپیس فریم به صورت سفارشی و بنا به دلخواه مشتری تولید می شود. در بیشتر موارد اسپیس فریم در سایزهای متفاوتی بین ۱۵ سانتی متر تا ۴ متر تولید می شوند. لازم به ذکر است که از این نوع سازه با ابعاد مختلف جهت ساخت قاب بنر و انواع غرفه ها استفاده می شود.

از اینرو بد نیست با انواع اسپیس فریم استاندارد به صورت اجمالی آشنا شوید. یکی از رایج ترین و متداول ترین سایزهای اسپیس فریم اندازه بین ۳ تا ۴ متر می باشد. این سایز  اسپیس فریم ها شامل ۴ متری، ۳٫۷ متری، ۳٫۶۶ متری، ۳٫۶ متری و اسپیس فریم های ۳ متری است. همچنین از دیگر سایزهای استاندارد که امروزه افراد جهت ساخت غرفه های نمایشگاهی از آن استفاده می کنند اسپیس فریم هایی با اندازه بین یک متر تا ۲ متر می باشد. شاید ذکر این موضوع خارج از لطف نباشد که این ابعاد استاندارد در بردارنده اسپیس فریم هایی با ابعاد ۲٫۷ متر، ۲٫۴ متر،  ۲٫۳۳ متر، ۲ متر،  ۱٫۷متر ، ۱٫۳۳ متر و اسپیس فریم های ۱ متری است.

انواع اسپیس فریم نمایشگاهی

همچنین در کنار این سایزهای استاندارد اسپیس فریم نمایشگاهی می توان به طول کمتر از یک متر اشاره نمود. در واقع امروزه شرکت ها به خاطر رفاه حال مشتریان و متناسب با کارهای مورد نیاز آن ها اقدام به تولید اسپیس فریم هایی با اندازه یک متر می کنند. جالب است بدانید ابعاد سازه های نمایشگاهی که کمتر از یک متر هستند معمولا به کار ظرافت و زیبایی خاصی را هدیه می کنند. در بازار اسپیس فریم‌ها معمولا شامل اسپیس فریم های ۷۰ سانتی، ۶۶ سانتی ،۶۰ سانتی، ۵۰ سانتی، ۳۳ سانتی، ۳۰ سانتی و ۱۵ سانتی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲۳ میانگین: ۵]