اسپیس فریم کارکرده

اسپیس فریم دست دوّم یکی از اجزای بسیار مهم و جدایی ناپذیر در نمایشگاه‌های محلّی و بین‌المللی می‌باشد و امروزه در انواع مختلفی قابل خرید و یا اجاره است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی ویژگی‌های اسپیس فریم کارکرده، اطّلاعاتی را در رابطه با فروش اسپیس نمایشگاهی دست دو را به شما عزیزان ارائه دهیم و در انتها شما را با خدمات شرکت رادسینار که یکی از معتبرترین شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی فروش اسپیس دست دوم و اجاره اسپیس دست دوّم می‌باشد آشنا سازیم.

چه عواملی بر قیمت اسپیس فریم تاثیرگذار هستند؟

همان‌گونه که اطّلاع دارید، اسپیس فریم همچون سایر ابزارها و لوازم مورد نیاز برای دایر کردن نمایشگاه‌های مختلف دارای ویژگی‌های متعددی است که هر کدام از این ویژگی‌ها می‌توانند میزان فروش اسپیس نمایشگاهی دست دو را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهند. در این قسمت می‌‌توانید با تعدادی از این ویژگی‌ها و عوامل بیشتر آشنا شوید.

فروش اسپیس فریم دسته دوم

 

قیمت اسپیس دست دوم حدنو قیمت اسپیس دست دوم معمولی
۱۷۵.۰۰۰تومان ۱۳۵.۰۰۰تومان
۱۹۰.۰۰۰تومان ۱۶۵.۰۰۰تومان

کیفیّت ساخت اسپیس فریم دست دوّم

اسپیس فریم دست دوّم دارای مقاومت بسیار بالایی است و به دلیل طرّاحی خاص و منحصر به فرد خود بهترین گزینه برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی می‌باشد. واضح است که با افزایش کیفیّت اسپیس فریم قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت ولی از کجا می‌توان از باکیفیّت بودن اسپیس فریم مطمئن شد؟ امروزه از آلیاژ‌های مختلفی برای ساخت این اسپیس فریم‌ها استفاده می‌شود و این مسئله تاثیر بسیار فراوانی را بر روی عمر مفید این سازه‌ها می‌گذارد. در بیشتر مواقع افراد عادّی نمی‌توانند میزان کیفیّت اسپیس فریم دست دوّم را به درستی تعیین نمایند و این فرایند به دانش فنّی بالایی نیاز دارد. با این حال، شرکت‌های معتبر فراوانی در زمینه‌ی فروش و اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی دست دو در حال فعّالیت هستند و شما با تهیه سازه‌های مورد نیاز خود از این شرکت‌ها می‌توانید از محصولات بسیار باکیفیّتی بهره‌مند شوید. شرکت رادسینار یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه فروش اسپیس فریم کارکرده می‌باشد و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای برطرف کردن نیازهای شما تلقّی گردد. شما با استفاده از اسپیس فریم‌های بسیار مقاوم این شرکت می‌توانید تمامی نیازهای نمایشگاهی خود را برطرف نمایید و از یک همکاری موفّق بهره‌مند شوید.

فروش اسپیس فریم دست دوم نمایشگاهی

متراژ نمایشگاه و غرفه از دیگر عوامل موثّر بر قیمت اسپیس فریم دست دوّم می‌باشد:

علاوه بر مورد ذکر شده، متراژ غرفه و نمایشگاه نیز می‌تواند هزینه‌های جاری شما را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل، دایر کردن غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها در مقیاس عظیم به سرمایه‌ها‌ی کلانی نیاز دارد. با این حال، شرکت‌های معتبری که در زمینه‌ی فروش و اجاره اسپیس دست دوّم در حال فعّالیت هستند با ارائه‌ی تخفیف‌هایی قصد دارند تا هزینه‌های جاری شما را کاهش دهند. در این زمینه، به جرات می‌توان ادّعا کرد که شرکت رادسینار مناسب‌ترین قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به همین دلیل است که مشتریان تنها به خدمات ارائه شده توسّط این شرکت اعتماد دارند. شما نیز می‌توانید با استعلام قیمت‌های این شرکت از نزدیک متوجّه ارزان بودن نرخ اجاره و فروش اسپیس فریم در این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌‌ها شوید و به مشتری دائمی خدمات شرکت رادسینار تبدیل گردید.

فروش اسپیس دست دوم

آیا اسپیس فریم کارکرده از نظر زیبایی با اسپیس فریم‌های نو متفاوت دارد؟

اسپیس فریم دست دوّم بیشتر در زمینه‌ی دایر کردن نمایشگاه‌‌های موقّت استفاده می‌شود و همواره سوالاتی در رابطه با کیفیّت و زیبایی این ابزار وجود داشته است. در این رابطه لازم به ذکر است که این سازه‌ها از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار هستند و با باز و بسته شدن مداوم و یا حمل نقل دچار آسیب‌های جدّی نمی‌شوند و خرید اسپیس دست دو به این معنا نیست که شما با خرید و یا اجاره این سازه‌ها زیبایی غرفه و نمایشگاه‌های خود را به خطر خواهید انداخت. این سازه‌ها بدون افت کیفیّت برای چندین سال قابل استفاده هستند و می‌توان از ویژگی‌های مفید آن‌ها در طولانی مدّت بهره‌مند شد. همچنین، شرکت‌های معتبر با سرویس و آماده سازی مجدّد این سازه‌ها دائماً در حال ارتقاء محصولات خود هستند زیرا بی کیفیّت بودن محصولات می‌تواند به نارضایتی خریداران و مشتریان منجر شود. شرکت رادسینار با درک نگرانی‌های مشتریان خود دائماً در حال ارتقاء محصولات خود از نظر کیفیّت و قیمت می‌باشد و به همین دلیل است که شما با خرید اسپیس دست دوّم از این شرکت می‌توانید بدون نگرانی غرفه‌ی خود را برپا نمایید و نهایت استفاده را از محصولات این شرکت ببرید.

فروش سازه های اسپیس فریم دسته دوم

آیا اسپیس فریم دست دوّم در مدل‌ها و متراژ‌های مختلف قابل تهیه است؟

نیازهای مشتریان و افرادی که در زمینه‌ی اجرای غرفه‌های نمایشگاهی در حال فعّالیت هستند با یکدیگر متفاوت است و این مسئله می‌تواند فرایند خرید و یا اجاره‌ی اسپیس فریم دست دوّم را پیچیده‌تر نماید. با این حال، این نیازها در بیشتر مواقع قابل دسته بندی هستند و اگرچه امروزه اسپیس فریم‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلفی به بازار ارائه شده‌اند، می‌توان با بکارگیری یک سیستم مدیریت صحیح تمامی نیازهای مشتریان را برطرف کرد. شما نیز می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های معتبر در زمینه فروش و یا اجاره‌ اسپیس فریم دست دوّم نیازهای خود را به شکلی مطلوب برطرف نمایید

آیا اسپیس فریم قابلیت حمل و نقل و جابجایی در مسافت‌های طولانی را دارد؟

بله! در صورت غیر قابل حمل بودن اسپیس فریم دست دوّم امکان دایر کردن نمایشگاه‌های مختلف در اقصی نقاط ایران فراهم نبود و در این حالت هزینه‌‌های خریداران اسپیس فریم به میزان قابل توجّهی افزایش می‌یافت. حمل و نقل اسپیس فریم دست دوّم با رعایت موارد ایمنی در سراسر ایران امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با استفاده از این مزیّت تمامی نیازهای خود را با هزینه‌ای مناسب و معقول برطرف نمایید. انبار شرکت رادسینار در شهر ملارد استان کرج واقع شده است و این شرکت آماده‌ی آماده سازی و ارسال سفارشات مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. این شرکت از سال ۱۳۹۳ فعّالیت خود را به عنوان واحد تولیدی آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون موفّق شده است تا خدمات ارزنده‌ای را در زمینه‌ی فروش و اجاره اسپیس دست دوّم به مشتریان خود ارائه دهد و همواره مورد اعتماد مشتریان خود بوده است. در کل، باید به این نکته توجّه داشته باشید که کیفیّت حرف اوّل و آخر را در دنیای اسپیس فریم می‌زند و شرکت رادسینار از این نظر بهترین انتخاب برای مشتریان می‌باشد.

امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲۳ میانگین: ۵]