داربست نمایشگاهی

این روزها برای برپایی غرفه های نمایشگاهی هیچ چیز بهتر از یک سازه سبک و مقاوم نیست. سازه ای که به راحتی بتوان آن را در هر جایی برپا کرد. داربست نمایشگاهی یا اسپیس نمایشگاهی با مشخصاتی همچون:

  • زیبا و جذاب
  • وزنی سبک
  • مقاوم در برابر شرایط جوی
  • نصب آسان
  • و… بهترین گزینه برای ساخت سن و استیج، غرفه های نمایشگاهی، برپایی بنرهای تبلیغاتی و … است.

این داربست ها به راحتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و مونتاژ می شوند. از این رو به راحتی می توان در زمان بسیار کمی نمایشگاه های مختلف را در فضاهای باز راه اندازی کرد.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

ویژگی بعدی که در داربست نمایشگاهی مختلف متفاوت است ضخامت آن است. داربست ها در ضخامت و اشکال مختلف طراحی می شوند. اما الگوی هندسی در همه آن ها مشترک است. این الگوی هندسی است که باعث می شود ساختار نهایی زیبا و چشم نواز باشد. ساخت غرفه های نمایشگاهی با استفاده از داربست به طرز چشمگیری هزینه ها را کاهش داده است. این مساله باعث شده است تا در بیشتر شهر برای دایر کردن نمایشگاه این سازه ها اجاره گرفته شوند.

اجاره داربست نمایشگاهی

اگر به طور موقت قصد برگزاری نمایشگاه دارید پس بهتر است داربست نمایشگاهی را اجاره کنید. در تمام سطح شهر شما می توانید از سازه اسپیس فریم برای برپایی نمایشگاه، ساخت قاب برای بنر و … استفاده کنید. اجاره داربست نمایشگاهی نسبت به خرید سازه بسیار مقرون به صرفه است. شما تا هر زمان که بخواهید میتوانید مدت زمان اجاره را تمدید کند. با اجاره کردن سازه از شرکت های معتبر، خود شرکت هم مسئولیت نصب و اجرا را بر عهده می گیرد. در پایان کار هم سازه را باز می کند.

طرح ها، ابعاد و اندازه های مختلفی برای اجاره وجود دارند. شما با توجه به نیاز خود می توانید مناسب ترین طرح را با قیمت مناسب اجاره کنید. بیشتر شرکت ها و سازمان های بزرگ به دلیل حجم بالای سازه و سختی در نگهداری آن نمی توانند آن را به صورت دائم خریداری کنند. از این رو برای غرفه و نمایشگاه خود هر زمان که نیاز داشتند آن را اجاره می کنند. حتی این امکان را دارند که سازه ای بزرگتر یا کوچکتر را اجاره کنند.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت داربست نمایشگاهی

تمام تلاش تولید کنندگان داربست نمایشگاهی بر این است تا سازه نهایی با قیمت مناسبی به دست خریداران و مشتریان برسد. قیمت داربست نمایشگاهی با توجه به کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. اگر شما نتوانید آن را برای استفاده دائمی خریداری کنید می توانید با قیمت بسیار کمتری آن را اجاره کنید. نوسانات زیادی روی قیمت نهایی سازه تاثیر می گذارند. از این رو قیمت مشخص و تعریف شده ای برای این داربست وجود ندارد.

یکی از فاکتورهای مهمی که روی قیمت نهایی سازه تاثیر می گذارد نوع مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت آن است. شکی نیست که کیفیت مواد روی کیفیت سازه و مقاومت آن تاثیر می گذارد. عوامل دیگری از قبیل سازه اسپیس فریم استفاده شده، مساحت درخواستی، نوع پوشش استفاده شده در ساخت سازه، ضخامت سازه، بهره مندی از خدمات نصب و … قیمت اسپیس فریم را تحت تاثیر قرار می دهند. زمانی که نیاز به اجرای سازه برای برپایی نمایشگاه را داشتید می توانید با عاملین فروش و نصب تماس بگیرید. همچنین از قیمت دقیق سازه اطلاع کسب کنید.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

مرکز فروش داربست نمایشگاهی

فروش داربست نمایشگاهی در سراسر ایران فعالیت می کنند. بیشتر مراکز هم تولید کننده و هم فروشنده هستند. آن ها میتوانند سفارش شما را کمترین زمان ممکن آماده کنند و هزینه های واسطه را حذف کنند. بیشتر شرکت ها با چندین سال سابقه موفق توانسته اند بدون محدودیت در اندازه و مقیاس سازه هایی با جلوه بصری زیبا و الگوهای هندسی زیبا را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده سازی و نصب کنند.

یکی از عواملی که باعث جذب مشتریان به خدمات مراکز اجاره و فروش داربست فروشگاهی شده استحکام بالای سازه ها و قیمت مناسب آن هاست. این خدمات به خوبی توانسته است نیاز افراد و شرکت های مختلف را در کمترین زمان ممکن رفع کند.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

کاربرد داربست نمایشگاهی

چیزی که باعث رواج داربست نمایشگاهی نسبت به سایر سازه ها شده است کاربردهای متنوع این سازه است. این سازه در کنار قیمت مناسب و استحکام و کیفیت بالایی که دارد برای کاربردهای متنوعی هم استفاده می شود که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم. ساخت قفسه های نمایشگاهی: علاوه بر اینکه می توان از داربست نمایشگاهی برای برپایی غرفه های نمایشگاه استفاده کرد بلکه به راحتی می توانید با این سازه قفسه هایی در ابعاد و طراحی های مختلف را هم پیاده کنید. با این امکان شما نیازی به آوردن قفسه های اضافی به غرفه نمایشگاه ندارید و بعد از پایان نمایشگاه به راحتی داربست ها جمع می شوند.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

احداث پارکینگ های موقت و دائم

همانطور که می دانید ساخت پارکینگ با سایر متریال ها وقت گیر و بسیار هزینه بر است. با داربست نمایشگاهی می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن انواع پارکینگ های موقت و دائم را راه اندازی کنید.

ساخت انواع طاق

برای ورودی تالارها در مراسمات مختلف می توان از این سازه برای ساخت طاق استفاده کرد. قابلیت تغییر شکل داربست این امکان را به شما می دهد تا طاق های زیبا و خلاقانه ای بسازید.

ساخت سن و استیج

اسپیس فریم برای ساخت سن و استیج گزینه مناسبی است. چون این سازه تحمل وزن بالایی دارد و می توان سطح سازه را با متریال های مختلفی مانند فرش یا … پوشاند.

ساخت قاب بنرهای تبلیغاتی

با داربست نمایشگاهی می توان سازه های مختلفی را برای ساخت بنرهای تبلیغاتی پیاده کرد. از آنجا که این سازه به خوبی قابلیت برش خوردن و خم شدن را دارد پس می توان آن را در اشکال مختلف طراحی کرد در نتیجه برای قاب بنر تبلیغاتی گزینه ای بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است.

داربست نمایشگاهی
داربست نمایشگاهی

کاربرد داربست نمایشگاهی برای ساخت سوله های موقت و دائم

استفاده از داربست نمایشگاهی برای ساخت سوله به صورت موقت و دائمی امکان پذیر است. متریال های مختلفی برای پوشش دهی سوله ها استفاده می شود. ساخت سوله با اسپیس فریم دارای ویژگی هایی از قبیل استحکام بالا، جمع آوری و نصب راحت، قیمت مناسب و … است.

جهت تماشا نمونه کارها و پروژه های شرکت تولیدی سازه های نمایشگاهی رادسینار اینستاگرام رادسینار و  تلگرام رادسینار  مراجعه نمایید.